טיפול וליווי משפחות קשב

מפגשים משפחתיים גמישים בזמן

הפרעת קשב מעבר להשפעתה על הפרט עצמו, משפיעה גם על סביבתו, בהיבטים שונים בתחומי החיים: בלימודים ועם צוותי החינוך, בעולמו החברתי ועל משפחתו.

תסמיני הפרעת הקשב שבאים לידי ביטוי בהתנהגות אצל הילד משפיעים באופן ישיר ועקיף על גובה רמת המתח והלחץ אצל ההורים. לחץ זה נובע מהתמודדות הישירה והעקיפה עם הפרעת הקשב וגם מהאופן שבו אתם, ההורים, מעריכים את התפקוד והיכולת שלכם מול הילדים. כתוצאה מכך נוצר מעגל שבו הלחץ שלכם משפיע מבחינה רגשית אצל הילד ובא לידי ביטוי בהתנהגות בפועל והתנהגות זו מגבירה את הלחץ אצלכם.

לאורך מעגל החיים יש למשפחה משימות התפתחותיות שביצוען תלוי בתהליכי צמיחה, גדילה ושינוי, יש הרבה שלבים של איזון והרבה שלבים של חוסר איזון.

להיות חלק ממשפחה או קבוצה זה ללמוד להתנהל יחד, כי היחד הזה מאפשר לכל אחד ואחת מהקבוצה להתקדם הרבה יותר ולפעמים גם מהר מאשר לבד "אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד".

תחושה של לכידות משפחתית עוזרת בהתמודדות עם מצבי חיים מלחיצים והגנה על הבריאות, מצבים אשר מביאים לידי ביטוי את הכוחות הפנימיים שלכם ההורים, מול האתגרים שמביא איתו ילד עם הפרעת קשב איתם אתם מתמודדים. ראיה חיובית, עזרה בפעולות יומיומיות וההבנה שיש בידכם את היכולות לעמוד באתגרים ובדרישות.
לכידות משפחתית משפיעה גם על תחושת הרווחה וההרגשה של כל אחד מבני המשפחה בסיטואציות שונות בחיים.

לטיפול וייעוץ מקצועי משפחתי יש השפעה נרחבת על הזוגיות והלכידות המשפחתית. טיפול זה חשוב והכרחי כדי להבין את ההפרעה והתסמינים, לקבל כלים מקצועיים להתמודדות מולה ובכך לשמור על היציבות המשפחתית והלכידות שלה.

מה כולל התהליך

ארגז הכלים המיוחד שלי

יתרונות השיטה שלנו: