אימון וטיפול הפרעת קשב/כישורים חברתיים

המבוסס על משחק וספורט

 

כמופרעת קשב ואימא לבת עם הפרעת קשב, אני מבינה כמה זה קשה להתמודד עם ילד/ה עם הפרעת קשב.
כל כך מתסכל ומאכזב כי היו כל כך הרבה דברים שניסית וזה לא עובד!

הפרעת קשב מאובחנת על ידי סימפטומים שונים ולכן היא שונה מילד לילדה ומגבר לאישה. ולכן, מה שעובד אצל אחרים לא בהכרח יכול לעבוד גם אצלך

בעקבות כך חשוב שההורה וגם הילדים, תקבלו את הכלים הנכונים לכם. וזה מה שאני עושה. אני שואלת, מקשיבה ולומדת, מתוך כך יחד עם הילדים ואתכם ההורים, בתהליך משותף, אנו נמצא את האסטרטגיות והכלים שיכולו לעזור לעשות שינוי ושיהיה יותר קל

מה כולל התהליך?

"תגידי לי מה את עושה בעצם במפגשים איתך?" "איך למשל את עוזרת להם בנושא האימפולסיביות?" אלו הן חלק מהשאלות שהורים שואלים אותי.

התשובה היא באמצעות כלים שונים ומגוונים שרכשתי מעולם הספורט, האימון והטיפול. לתוך המבנה האימוני והטיפולי שהוא בנוי ומחושב, אני מכניסה הרבה דינמיות, מרחב פעולה ואת היצירתיות שלי.
לילדים עם הפרעת קשב קשה להיות מרוכזים לאורך זמן ולכן יש צורך ביצירתיות כדי שלא "יברחו" לנו למקומות אחרים. ספורט ותנועה הן דרכים נפלאות לעשות את זה.

אבל מה שחשוב באמת או "הקסם" שקורה במפגשים, זה הקשר שנוצר. קשר שנבנה עם הילד או המתבגרת וגם עם ההורים. קשר שיש בתוכו אימון, בטחון, כנות, אמפתיה הקשבה ויצירת חוויה משותפת יחד. ההבנה שאני ואתם, הולכים יחד, יד ביד לעבר המטרה אבל ההובלה היא של הילד  או המתבגרת.
בלי "הקסם" הזה אין שינוי, אין אפילו התחלה.

יש מצב שברגע זה עוברת אצלך המחשבה… שוב פעם תהליך ארוך, עוד פגישות שלא עוזרות?

אני מאמינה שחשוב לך לראות שינוי ואם אפשר עוד אתמול. מבינה את הקושי אך הדרך להצלחה היא בצעדים קטנים והשינויים יהיו קטנים.
הרעיון במפגשים איתי זה לתת כלים פרקטיים כדי שיתאפשר להמשיך לצבור הצלחות גם בלעדיי,  ולכן יכולה להבטיח לך שאיתי התהליך ממוקד וגמיש בזמן. 

נכון, לא תמיד זה עובד כי זה תהליך מחייב של שני הצדדים. אני יכולה לעזור ולתת מעצמי 110% אבל כל עוד הצד השני לא לוקח על עצמו לעשות למידה ושינוי, זה לא יקרה. 

למי מתאים?

להורים לילדים יסודי/תלמידי חטיבה  עם הפרעת קשב המתמודדים עם: מאפייני קשב וריכוז מעכבים, לקויות למידה, קשיים בבית הספר, מצוקה רגשית, מופנמות, בעיות דימוי עצמי, ביטחון עצמי, בעיות התנהגות, אלימות מילולית פיזית, בעיות התארגנות וסדר, אמפולסיביות, דחיינות/ניהול זמן, קושי לתת משמעות לרגע, קושי להעריך ולזהות דברים טובים, קושי לראות את חצי הכוס המלאה/שחור לבן, להתמודד עם תסכול, לנהל רגשות: פחדים, כעסים, קושי במיומנויות חברתיות, קושי חברתי רגשי לנהל תקשורת מערכת יחסים.

מה מייחד את המפגשים שלנו?